понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Друзі!


Сьогодні світ відзначає сучасне свято – Хелловін, відоме також як «День всіх святих». Цього дня прийнято прикрашати оселю саморобними ліхтарями з гарбузів, перевдягатися у моторошні костюми, випрошувати цукерки та розповідати страшні історії. Для України це свято нове – тільки за кілька десятирічь після здобуття незалежності молодь почала святкувати його, відвідуючи вечірки, а дітлахи почали ходити по сусідах, питаючи «Цукерки чи життя?».

Та наші пращури – слов’яни теж відзначали схоже свято у цей день. Звалося воно Велесовою ніччю. У цей день особливо відчувався зв’язок між світами, коли духи предків та майбутніх нащадків ставали єдиним цілим.

Вважалося, що Велесова ніч – це сімейне свято. У цей день духи предків нібито відвідують своїх нащадків, аби перевірити, як вони живуть, дати їм свій урок чи просто благословити на добрий рік. За традицією, на підвіконня ставилася свічка, аби душі рідних змогли знайти дорогу додому. На стіл клали яблука, гарбузи, кабачки, осінні квіти.

Велику роль у цей день приділяли вогню. З настанням ночі розпалювали вогнище, аби стрибати крізь нього та ходити босоніж вугіллям. Це мало звільнити людину від злого духу. Запалювали вогонь і удома: якщо виходило не одразу, значить у будинку є нечиста сила, яку треба вигнати.

У цей день було безліч обрядів, я розповім вам про один із них. Часто людина відчуває себе у скруті, вона не знає, як вчинити у тій чи іншій ситуації. Аби вирішити свою долю, наші пращури чекали саме Велесової ночі, тоді просили допомоги у родичів, що померли. Казали: «Мама, тато (або інший родич), сьогодні тобі в наш світ приходити, мені пораду приносити. Підкажи, як мені бути, ніж завершити справу». Після чого задавили питання. Люди вірили, що таким чином зможуть отримати відповідь від близьких у сні та вирішити свою біду.

Так само як і старий кельтський Хелловін, Велесова ніч – це час, коли найголовніше бути із сім’єю та згадати рідних, яких вже немає поряд. На мою думку, робити це важливо не лише у відведені дні, а як можна частіше. Тож як би ви не ставились до таких свят, як Хелловін, обов’язково знайдіть хвилинку для того, аби без жалю згадати людей, яких ви любите та любили!

1 коментар:

  1. Привіт, я тут, щоб поширити ці добрі новини по всьому світу про те, як я повернув любов свого чоловіка. Я був збентежений, коли минулого місяця моє кохання залишило мене до іншої дівчини, але коли я знайшов друга, який познайомив мене з доктором Алабою, великим посланцем, я поговорив з ним про свою проблему, як мій чоловік залишив мене і як мені потрібно було отримати робота у дуже великій компанії. Він просто сказав мені, що я прийшов у потрібне місце, що отримаю бажання серця без побічних ефектів. Він сказав мені, що я повинен робити, після того, як це було зроблено, протягом наступних двох днів, моя любов зателефонувала мені по телефону і сказав відмовки жити до цього моменту, а наступного тижня після того, як моя любов покликала мене молитися про прощення, я був запрошений на співбесіду у моїй улюбленій компанії, я повинен був працювати керівником. Я настільки щасливий і пригнічений, що мушу сказати всьому світу про те, як доктор Алаба допомагає мені подарувати моєму серцю дезір. Доктор Алаба - фахівець у всіх видах заклинань та доброї магії. Якщо вам потрібна допомога, зв’яжіться з доктором Алабою за електронною адресою: dralaba3000@gmail.com, я бажаю вам всього найкращого

    ВідповістиВидалити