пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Друзі!


Хочу поділитися з вами чудовими роботами ізраїльської художниці та скульптора Сігаліт Ландау, які сколихнули світ. Зовсім нещодавно вони підкорили відвідувачів лондонської галереї, і я розповім чому.

Зветься проект «Соляна наречена», аби створити його Сігаліт на кілька місяців занурила чорну сукну у Мертве море. Вбрання вибрала не випадкове. Саме таке носила героїня п’єси «Діббук» Семена Ан-ського – відомого письменника єврейського походження. Цей твір зробив його знаменитим та прославив на довгі роки.

В основу п’єси лягла історія, знайома будь-якому українцеві, бо надзвичайно перекликається з українською літературною традицією. Бідний хлопець Ханан та багата дівчина Лея кохають одне одного, але батько закоханої не дозволяє їм бути разом. Він хоче видати її заміж за старигана-сусіда.

А ось тут – трохи не звичний крок. Хлопець вдається до каббали (а займатися нею може лише одружений чоловік після 40 років) і помирає. Лея приходить на його могилу і молить забрати її із собою. Минає час, настає день її весілля і у неї вселяється Діббук. За єврейськими легендами – це злий дух, який контролює тіло. Цадик (духовний провідник) виганяє зло з дівчини, але та, опинившись між двох світів, вже не хоче повертатись назад і помирає.

Цю любов, печаль і відчуття перебування між двома світами і хотіла відобразити ізраїльська художниця Сігаліт Ландау. Процес кристалізації диво-сукні знімали 8 разів, аби було видно чарівний результат. За кілька місяців чорне, як ніч, вбрання перетворилося на казкову сукню нареченої.

Таким чином художниця привернула увагу і до історії, і до природи Ізраїлю: легенда та море, що може бути краще?

1 коментар:

  1. Привіт, я тут, щоб поширити ці добрі новини по всьому світу про те, як я повернув любов свого чоловіка. Я був збентежений, коли минулого місяця моє кохання залишило мене до іншої дівчини, але коли я знайшов друга, який познайомив мене з доктором Алабою, великим посланцем, я поговорив з ним про свою проблему, як мій чоловік залишив мене і як мені потрібно було отримати робота у дуже великій компанії. Він просто сказав мені, що я прийшов у потрібне місце, що отримаю бажання серця без побічних ефектів. Він сказав мені, що я повинен робити, після того, як це було зроблено, протягом наступних двох днів, моя любов зателефонувала мені по телефону і сказав відмовки жити до цього моменту, а наступного тижня після того, як моя любов покликала мене молитися про прощення, я був запрошений на співбесіду у моїй улюбленій компанії, я повинен був працювати керівником. Я настільки щасливий і пригнічений, що мушу сказати всьому світу про те, як доктор Алаба допомагає мені подарувати моєму серцю дезір. Доктор Алаба - фахівець у всіх видах заклинань та доброї магії. Якщо вам потрібна допомога, зв’яжіться з доктором Алабою за електронною адресою: dralaba3000@gmail.com, я бажаю вам всього найкращого,,,,,,,,,

    ВідповістиВидалити