четвер, 27 жовтня 2016 р.

Друзі, сьогодні я вкотре хочу довести вам, що неможливого – не існує.


Для цього розповім історію 14-тирічного єврейського хлопчика Тейлора Розенталя, який мав нагоду продати власну ідею за 30 млн доларів, але відмовився. Інтригує?

За що ж таку велику суму хотіли заплатити юнакові? Його ідея, на першу думку, завжди лежала на поверхні. Хлопчина вигадав автомати, які замість цукерок та води містили б набори першої допомоги. Ідея прийшла до Тейлора просто – він грає у шкільній бейсбольній команді, часто сам отримує травми, а знайти навіть звичайний пластир інколи дуже важко. Спершу юний бізнесмен хотів встановити аптечні кіоски біля стадіонів, та підрахував: зарплата продавців зведе прибуток до нуля. Тож вирішив, що саме автомат – це саме те, що треба.

Вперше проект автомату хлопець розробив у Школі молодих підприємців. Втілити задум у життя Тейлору допомогли батьки – медики, вони разом розробили та запатентували винахід. На відомій бізнес-конференції у Брукліні він отримав 100 тисяч доларів приватних інвестицій і неймовірну пропозицію – продати проект за 30 мільйонів доларів. Та юнак відхилив його. «В той момент я подумав, що така угода – неправильна. Я відчував, що хочу, аби моя компанія росла такою, яка вона є, а ці гроші потягнули б мене униз».

Минуло кілька місяців, зараз він вже готовий до продажу і хоче за свою ідею не багато, не мало – 50 мільйонів.

Чому я розповідаю вам про це? По-перше, аби ви розуміли, що будь які власні ідеї можуть перевернути ваше життя з ніг на голову. Не бійтесь втілювати свої задуми, якої б сфери життя вони не стосувалися. Таким чином вам можуть відкритися нові шляхи, які ви собі навіть не уявляєте.

По-друге, звертайте увагу на своїх дітей. Не забороняйте їм вигадувати, допомагайте втілювати їхні ідеї. Може одного разу і ваша дитина створить старт-ап вартістю в сотні тисяч доларів?

Немає коментарів:

Дописати коментар