пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Друзі!


Зараз у Тель-Авіві планують реконструювати одну з найвідоміших площ – площу Дізенгоф. Її відкрили ще у 1934 році, та й досі відпочивати там люблять усі ізраїльтяни. Перлина площі – фонтан «Вогонь та вода», що чарує своєю конструкцією, задумкою та втіленням.

Та ви знаєте, що найулюбленіша площа ізраїльтян названа на честь дівчини з Житомира на ім’я Зіна? Вона була донькою житомирського рабин, коли зустріла офіцера царської армії Меїра Дізенгофа, родом з Бесарабії. Він саме служив у місті. Дівчина була ще неповнолітньою, а чоловік – вдвічі старшим від неї, утім він терпляче чекав 18-річчя обраниці. Щоправда, за цей час встиг побувати у царській в’язниці та вивчитись у Парижі. Після цього Меїр прийняв пропозицію барона Ротшильда запустити завод з виробництва винних пляшок у Палестині, та їхати туди один – не захотів.

Тому відправився у Житомир, аби попросити руки коханої Зіни. У 1983 вони побралися. Щоправда, у консульстві змінили першу букву в імені дружини, з тих пір її знали вже не як Зіну, а як Ціну.

Пізніше Меїр Дізенгоф став першим мером Тель-Авіву, а дружина підтримувала його в усьому. Була незалежною жінкою – давала уроки вокалу та французької. Ціну обожнювало усе місто, її називали його «матір’ю». Та справжнє материнство жінка відчула лише на трошки: єдина дитина Дізенгофів померла у ранньому дитинстві.

Ціна пішла з життя раніше за Меїра, він дуже переживав її смерть. Та щиро зрадів, коли містяни вирішили назвати центральну площу міста на її честь.

Ця пара, родом з України, зробила багато для того, аби Тель-Авів став таким, яким ми знаємо його сьогодні. До речі, після смерті усі гроші родина залишила на благо міста. Та найбільше вони залишили у ньому любові, завдяки якій воно цвіте і зараз. Я від щирого серця сподіваюсь на нове покоління українців, яке любитиме рідні міста так само, як Ціна та Меїр любили Тель-Авів. І вдихнуть нове життя у звичні вулиці.

1 коментар:

  1. Привітання з привітанням до сезону всім своїм друзям. Я з Хорватії. Я дуже рада, що мій чоловік повернувся після шести років розлуки, і він повернувся з такою великою любов’ю за допомогою доктора Алаби, який допомагає мені своєю духовною силою. він збиває Марко з пантелику і продовжує бачити мене у своїх мріях щодня, і показує йому, як я справді дбаю про нього, щоб скоротити історію через три дні. Марко повернувся додому з такою великою любов’ю до мене, будь ласка наступну електронну адресу: dralaba3000@gmail.com я бажаю тобі всього найкращого, не дозволяй нікому теж забирати твого чоловіка від тебе, незважаючи ні на що ......

    ВідповістиВидалити