пʼятниця, 3 березня 2017 р.

Друзі!




Сьогодні я провів лекцію у Інституті міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Тема лекції була «Особливості ведення бізнесу в Ізраїлі», та мені вдалося охопити значно ширший пласт інформації та розповісти першокурсникам про те, чому потрібно плідно вчитися і на прикладі показати, як щира любов до Батьківщини може привести її до успіху.

Найголовніше, що я хотів донести до студентів, це те, що нічого неможливого не існує. І не потрібно скиглити й казати, що через те, що в країні війна, немає можливостей для становлення чи розвитку особистості або країни в цілому. Бо це не правда, і Ізраїль – головний тому доказ. Країна, що з дня свого створення знаходиться у стані перманентної війни, змогла досягти висот. І що найцікавіше, у тих самих сферах, де гучного успіху може досягти й Україна: сільське господарство, оборона, високі технології. Просто треба докласти зусиль.

Студенти, як ніхто, мають це розуміти. Тому, що саме вони будуть змінювати країну, якщо зрозуміють, що все в їхніх руках. Я навів безліч цікавих прикладів про те, як у будь-якій сфері можна розпочати власну справу. Просто треба вдосконалювати свої знання щодня, бо світові потрібні світлі голови та останні технології. А для того, щоб мати можливість розвивати свої навички та досягати вершин у професії в Україні, свою державу потрібно любити. Розуміти цінність служби у армії, цінувати життя кожної людини, відмовитися від корупції навіть у найменших її проявах, сплачувати податки. Чесність, сумлінність та справедливість – головні постулати, якими мають послуговуватись молоді українці.

Друзі, я впевнений у тому, що на Україну чекає світле майбутнє – такий висновок я виніс з мого спілкування із студентами. Наша роль пояснювати молоді за будь-якої нагоди, що без труда немає плода, підтримувати будь-які ініціативи нового покоління. Тоді успіх не за горами.

Немає коментарів:

Дописати коментар