пʼятниця, 23 грудня 2016 р.

Друзі!


Сьогодні день народження святкує «київський д’Артаньян», знаменитий фехтувальник Григорій Крісс.

Він – людина-легенда. Шпажист-лівша, володар чотирьох олімпійських медалей, триразовий чемпіон світу, керівник ДЮСШ олімпійського резерву «Динамовець». Це все лише частина його досягнень.

Неабиякий чоловік. Він народився у 1940 році у Києві, в єврейській родині. Був шибеником і нібито не давав жодних надій. Але став кращим із кращих. Він тренувався у спортивному клубі армії, тренер Семен Колчинський надзвичайно вірив у хлопця, попри те, що його навіть виганяли із секції фехтування.

Григорій Крісс виправдав цю довіру. Став великим спортсменом. В одному з інтерв’ю він розповідав: «Я людина запальна та емоційна. Але розлютити мене може лише несправедливість. Я ніколи не міг змовчати чи стриматись. У Токіо перед фінальним поєдинком мене хотіли підкупити, аби я програв. Я послав цю людину під три чорти. За це він потім мене кілька разів засудив.

«Зіркової» хвороби у мене ніколи не було. Це не моя натура, та й не дозволили б друзі, дружина. Так ми були виховані».

Мені здається, це якнайкраще характеризує образ цього відомого фехтувальника. До речі, у 1989 році Крісса долучили до Міжнародної єврейської спортивної зали слави.

Більше про цю легендарну людину ви можете дізнатися, подивившись український фільм «Поєдинок заради майбутнього».

Бажаю Григорію Яковичу міцного здоров’я, довгих років життя, чудового настрою та наснаги! Дякую Вам за приклад.

Немає коментарів:

Дописати коментар