Особливо викликає повагу кількість озброєння, яким вона володіє: за оцінками спеціалістів, ізраїльська армія має в своєму розпорядженні 243 бойові літаки, 4 тисячі танків, 10 тисяч БТР, 300 артилерійських знарядь, 3 фрегати і 6 підводних човнів. Військові будь-якої армії не з чуток знають, що мало просто володіти озброєнням; дуже важливо підтримувати його в робочому стані; інакше з ним трапляється те, що трапилося з українським - воно просто розвалиться.
Армія Ізраїлю, а особливо ВВС, також постійно страждає через відсутність нового обладнання. Обслуговувати таку армаду - завдання не з легких. Тому вони навчилися пристосовуватися, переробляти і модернізувати наявне обладнання. Це і швидше і дешевше, ніж будувати нову техніку. Як я вже розповідав раніше, завдяки такому підходу, у багатьох відношеннях ізраїльтяни стали світовими лідерами в технологічній модернізації обладнання. Весь софт, який використовується при модернізації, також виробляється в Ізраїлі.
Наприклад, такі гіганти як Boeing або Lockheed активно використовують досвід ізраїльських розробників для підтримки своїх літаків. Такі оновлені літаки працюють часто краще за нові, тому що вся їхня «начинка» ультра-сучасна.
Ну і «вишенька»: обслуговування великої кількості абсолютно різних суден вимагає такої ж величезної кількості запчастин до них. Якби кожну виготовляли «за правилами», то це займало б місяці і потребувало б задіяти розробників кожного повітряного судна, і на заводі-виробнику робити відсутній елемент. Замість цього ізраїльські інженери просто друкують потрібні запчастини. У центральній частині Ізраїлю на повітряній базі «Тель-Ноф» вчені використовують 3D-камеру для побудови моделі будь-якої необхідної частини. Просто завантажують дані у принтер і через кілька годин отримують точну деталь, необхідну нам для забезпечення працездатності літака. Елементарно. Тобто, мало того, що таким чином обслуговується ізраїльська армія, ця технологія приносить ще й непогані гроші. Не знаю як вам, а мені здається нам таких машин потрібно дві і терміново.
Немає коментарів:
Дописати коментар