вівторок, 22 серпня 2017 р.

Друзі!







Друзі! Цієї неділі я мав велику честь відкривати Всеукраїнський Саміт Єврейської Молоді.

За кожної нагоди я не перестаю повторювати, що саме молодь – це майбутнє країни. Від її активності, обізнаності, ініціативності залежить те, як буде змінюватись навколишній світ. Тому я вважаю, що надзвичайно важливо підтримувати ініціативи молодого покоління. Люди мають гуртуватися для того, щоб вирішувати нагальні питання та виклики, які стоять перед суспільством. Свідома молодь завжди була рушієм змін. І далі це повинно бути так.

Я надзвичайно пишаюся своєю донькою ( Анна Вишнякова), яка завжди чує та розуміє наскільки важливо зараз не сидіти склавши руки, а акумульовувати власні сили та сили інших активних молодих людей для того, щоб безпосередньо брати участь у вирішенні проблем, які постають як перед єврейською громадою, так і загалом перед українцями. Я щасливий, що ти стала Президентом Української спілки єврейських студентів і молодих професіоналів (Uujs) і тепер плідно працюватимеш для того, щоб гідно представити українську єврейську молодь серед світового співтовариства.

Друзі! Наші з вами діти – це наша країна в майбутньому. Підтримуйте їхні ініціативи, допомагайте брати участь у різноманітних проектах, заохочуйте до особистісного розвитку та самовдосконалення. Радійте кожному моменту, коли ваша дитина перевершує вас і підтримуйте цей вогонь у її очах.

Немає коментарів:

Дописати коментар