субота, 12 серпня 2017 р.

Друзі!




Друзі! Сьогодні весь світ відзначає Міжнародний день молоді.

Це свято запровадили у 1999 році. Цьогорічна тема Міжнародного дня молоді – «На шляху до 2030 року: ліквідація злиднів і досягнення відповідального споживання і виробництва». На сьогодні у світі нараховується до 2 мільярдів жителів віком до 25 років. Найбільше молоді мешкає в Азії, зокрема у Китаю та Індії.

«Старі завжди радять молодим заощаджувати гроші. Це погана порада. Не збирайте копійки. Вкладайте в себе. Я в житті не заощадив і долара, поки не досяг 40 років». Так казав відомий американський винахідник та промисловець Генрі Форд. Сьогодні я хочу побажати кожній молодій людині йти за своєю мрією, щодня займатися самоосвітою, приділяти свій час розвитку особистості та завжди брати активну участь у громадському житті. Немає нікого сильнішого за молодь, яка гуртується. Я часто розповідаю на своїй сторінці історії видатних українців і найчастіше всі вони були частиною молодіжних організацій, що прагнули просвітництва.

Ізраїль – нація стартапів, левову частку яких створюють саме ті, хто же вчиться у вишах. В Україні теж багато розумної молоді, і я щиро сподіваюся, що її будуть чути та підтримувати.

Я бажаю вам сил, знань, здоров’я та мудрості. А ще – наснаги, бо за вами – майбутнє!

Немає коментарів:

Дописати коментар