понеділок, 14 серпня 2017 р.

Друзі!



Друзі! Українська тенісистка Еліна Світоліна стала 4 ракеткою світу! Вона перемогла у представницькому турнірі Жіночої тенісної асоціації (WTA) Premier 5 Rogers Cup у Торонто.

У фіналі Світоліна перемогла колишню першу ракетку світу Каролін Возняцкі з Данії - 6:4, 6:0. Вона стала першою українською тенісисткою у історії, якій вдалося виграти п’ять турнірів за сезон. Завдяки цьому, українка сьогодні вкотре оновила національний рекорд у світовому рейтингу та посідає у ньому 4 місце. «Просто неймовірно стати четвертою ракеткою світу. Мені залишилось ще трохи, щоб побити рекорд Андрія Медведєва, що є однією з моїх цілей. Я хочу встановити новий рекорд у світовому рейтингу для України. Я мотивована, і, сподіваюся, зможу зробити це вже до кінця цього року. Це важливо для мене, для мене велику роль грає підтримка українців, я дуже її ціную», - сказала сама Еліна.

Секрет успіху українки простий: важка праця, скромність та удача. Я пишаюся Еліною Світоліною!

Українська зірка тенісу народилася 12 вересня 1994 року в Одесі, пізніше разом з родиною переїхала до Харкова. Займатися спортом дівчину надихнула родина – батьки Олена та Михайло і брат Юліан. Батьки дівчинки теж спортсмени – тато займався боротьбою, мама – водними видами спорту.

Друзі, це – тільки початок. Я впевнений, попереду у Еліни багато нових звершень і вона зможе втілити свою мрію. Тож підтримаймо її! Вперед до нових перемог!

Немає коментарів:

Дописати коментар