неділя, 9 липня 2017 р.

Друзі!



Друзі! Сьогодні свій день народження святкує Анатолій Кочерга – неперевершений український оперний співак.

Анатолій Іванович народився у селі Самгородок Козятинського району Вінницької області 9 липня 1947 року. Був звичайним хлопчаком-розбишакою. Але його батьки докладали багато зусиль для того, щоб син займався музикою. Мама навіть запросила хлопцю репетитора із гри на акордеоні. Саме цей інструмент дав старт його музичній кар’єрі. Вперше Анатолій заспівав сольно у сьомому класі – виступав з дівочим ансамблем. У 15 років його голос «зламався». І після цього альт змінився на відомий усім чарівний бас.

Кар'єру Анатолій Іванович розпочав у Київському театрі опери та балету, солістом якого був з 1972 року. За три роки поїхав на стажування у міланський оперний театр «Ла Скала». У 1989 році отримав Державну премію УРСР за виконання партій у оперних виставах «Борис Годунов» Модеста Мусоргського, «Дон Карлос» Джузеппе Верді та «Мілана» Георгія Майбороди.

Побачити Анатолія Кочергу можна не лише на театральній сцені – у 1982 він зіграв роль Мефістофеля у фільмі-опері «Фауст», знятому режисером Б.Небієрідзе на Укртелефільмі.

Міжнародний тріумф Анатолія Кочерги відбувся у 1989 році у «Хованщині» Модеста Мусоргського у Віденській державній опері. Після цього він почав працювати з диригентом Клаудіо Аббадо та іншими визначними діячами оперного мистецтва, виступав у найкращих операх, їздив у концертні тури з симфонічними оркестрами, гастролював по всьому світу.

Анатолій Кочерга – не просто людина, що має величезний талант. Він надзвичайно працьовита особистість, приклад для усього молодого покоління. Анатолій Іванович настільки любить свою роботу, що віддається на всі 100% не зважаючи ні на що. У 1998 році у Мехіко на Кочергу вчинив напад грабіжник, простреливши співаку ногу. Втім вже за тиждень він виступав у Мексиканській опері у інвалідному візку.

Анатолій Кочерга казав: «Я тільки працюю за кордоном. Хоча мені постійно пропонують залишатися за кордоном. А я не хочу. Я їжджу на роботу… На всіх афішах, практично всіма мовами світу написано, що я — з України. І я пишаюся цим». А ми пишаємось вами, шановний Анатолію Михайловичу! Довгих років життя, здоров’я, щастя і нових шедеврів!

Немає коментарів:

Дописати коментар