пʼятниця, 4 листопада 2016 р.

Друзі!


У кожного з нас є особливе поняття власного щастя, яке виникає через переживання та досвід, які ми отримуємо в житті. Та я впевнений, що найбільше щасливою людину робить допомога іншим. Вона насичує душу добром і вдячністю, надає сил та сенсу існування. Я намагаюся завжди підтримувати та допомагати тим, хто найбільше цього потребує.

Особливо – дітям. І йдеться навіть не про якусь глобальну допомогу. Повірте, найменший жест для тих, кому це потрібно – це вже велика справа. Нещодавно до мене звернулися представники благодійної організації «Допомога заради майбутнього». Вони попросили про дрібницю – білети в кінотеатр для діточок, що лікуються у дитячій лікарні «ОХМАТДИТ».

Ви знаєте, що там є десятки дітей, які мають важкі діагнози і тривалий час не виходять з лікарні. Безліч із них ніколи навіть не були у кінотеатрі! А для дітлахів з зони АТО це взагалі небувала пригода. Це настільки прикро та сумно, що важко уявити.

Після відвідин мені написав головний лікар. «Гарний день – це мало сказано, день був просто СУПЕР! Ви не повірите, але у дітей з діабетом цукор був у нормі, хоча вони наїлися смаколиків досхочу. А яку радість отримали дітлахи з Донбасу, а саме з Донецька, Луганська, Волновахи, Добропілля, Костянтинівки!»

Я щасливий, що бодай трохи доклав зусиль для того, аби вони стали щасливішими. Зичу їм якомога скорішого одужання, світлих днів та яскравих вражень!

І вас, шановні друзі, закликаю не бути байдужими. Протягуйте руку допомоги тим, хто її потребує і ви точно станете багатшими. Принаймні, духовно.

Немає коментарів:

Дописати коментар