пʼятниця, 18 грудня 2015 р.

Всім доброго дня!


Як я вже повідомляв, 15-17 грудня я, разом з делегацією працівників апарату українського парламенту, здійснив робочу поїздку до Ізраїлю. У ході візиту у нас було багато зустрічей з ізраїльськими політиками та депутатами Кнесету. Українська делегація відвідала будівлю парламенту, ознайомилася з системою управління парламентом. Ізраїльські колеги продемонстрували напрацювання в енергоефективних технологіях, які успішно працюють в Кнесеті.

Під час візиту до Ізраїлю, я зустрівся з багатьма відомими людьми, серед яких - лідер однієї з центральних політичних партій Ізраїлю «Еш Атід» - Яір Лапід.

Лапід - досить молодий ізраїльський політик. Його батько - вельми популярний в Ізраїлі журналіст і політичний діяч. Сам Яір Лапід починав свою кар'єру як військовий кореспондент, пізніше став писати для найбільших ізраїльських газет.

Пізніше, не обмежуючи себе тільки журналістською роботою, Лапід почав писати прозу, потім співпрацювати з театром. З 1994 року він - телевізійний ведучий, працював на радіо. У сферу інтересів Лапіда також входять спорт, кіно, акторська майстерність.

Закономірно, що володіючи таким широким кругозором, будучи настільки багатогранною особистістю, Лапід користується широкою популярністю серед співгромадян. У 2012 році він залишає успішну кар'єру на телебаченні та заявляє про свій перехід в політику. І тут також досягає успіху: на перших же виборах партія «Еш Атід», яку створив і очолив Лапід, посідає друге місце в парламенті. Після створення коаліції, займав пост міністра фінансів в уряді Беньяміна Нетаньяху.

Зараз Яір Лапід продовжує свою успішну політичну та громадську діяльність, не залишаючи активний спосіб життя. У ході моєї зустрічі з ним ми обговорили питання у сфері безпеки, економіки та політики, нові можливості співпраці між Україною та Ізраїлем. Я підкреслив, що кожен долар, інвестований в українську економіку, відразу ж починає працювати, оскільки українці довіряють ізраїльському бізнесу. Я також запросив пана Лапіда відвідати з візитом Україну, щоб на власні очі побачити перспективи і можливості українського бізнесу.

Під час нашої зустрічі, я ще раз запевнив Яіра Лапіда, що Україна є великим другом Ізраїлю. Ізраїль же, на мій погляд, багато в чому є прикладом для наслідування: Україна готова переймати досвід в технологіях, управлінні армією, соціальній сфері. Ми зацікавлені в тісній співпраці у сфері сільського господарства, готові переймати досвід у боротьбі з корупцією.

Окремо я підкреслив, що українці активно підтримують ізраїльтян в їх боротьбі з тероризмом.

Ми домовилися продовжувати наш діалог та активно сприяти зміцненню політичних, ділових і соціальних зв'язків між нашими країнами.

Немає коментарів:

Дописати коментар