пʼятниця, 11 грудня 2015 р.

Друзі!


Вчора я побував в Єврейській школі міста Львова. Настав час свят, а більше ніж діти, їх ніхто не любить. Зараз Ханука, тому школярі очікують подарунків і солодощів.

Мене завжди захоплюють непідробні дитячі емоції, їх щира радість. І як же приємно було бачити посмішки на обличчях хлопців, коли вони черговий раз отримали ласощі від мене. Ми також обмінялися привітаннями з нагоди свята Хануки, поговорили про історію свята. Вихованці школи побажали мені здоров'я та успіхів у роботі, я ж їм високих оцінок і гарних свят!

Окремо хочу відзначити високий рівень професіоналізму педагогів: у школі панує чудова атмосфера поваги і дружби.

Хотілося б, щоб у всіх дітей в Україні сьогодні також було мирне небо над головою, добрі друзі, щоб всі сьогодні отримували подарунки та добрі побажання!





Немає коментарів:

Дописати коментар