середа, 16 грудня 2015 р.

Днями я давав інтерв'ю для телеканалу «Еспрессо-ТВ».


Говорили про взаємини України та Ізраїлю, загальні проблеми, зв'язки, плани.

Окремо я розповів про те, як борються з проблемою тероризму в Ізраїлі на прикладі ізраїльського міста Рішон-ле-Ціон.

Сьогодні Рішон-ле-Ціон - одне з найбезпечніших міст Ізраїлю. У ньому ефективно функціонує сучасний Центр безпеки, покликаний попереджати терористичні загрози, підтримувати мирне життя населення. З 1993 року це місто є побратимом Львова. Спільно з адміністрацією Львова ми працюємо над проектом створення аналогічної системи безпеки. Ізраїльтяни готові ділитися своїм безцінним досвідом, і я вважаю, що питання безпеки для України зараз як ніколи актуальне. Деталі даного проекту я розповів у процесі бесіди.

Також окремо зупинилися на діловому співробітництві між Україною та Ізраїлем. Я детально розповів про роботу Почесного консульства у сфері залучення інвестицій в Україну, а також зміцненні бізнес-зв'язків між державами.

Повну версію мого інтерв'ю можна буде побачити сьогодні, 16 грудня о 22.00 на каналі «Еспрессо-ТВ».

Немає коментарів:

Дописати коментар