понеділок, 21 грудня 2015 р.

Сьогодні відбулося нагородження переможця конкурсу студентських відеоробіт «Україна за хвилину».


Завданням конкурсу було продемонструвати світу унікальність і самобутність української держави, висловити своє бачення України.

Серед десятків надісланих роликів, експерти відібрали декілька, які на їх погляд найбільш точно відповідають темі конкурсу, є повністю авторським продуктом, найбільш яскравим і креативним. Переможцем конкурсу стала робота київського студента Андрія Циганкова.

Почесний консул Ізраїлю Олег Вишняков привітав Андрія Циганкова з перемогою і вручив йому грошову премію в розмірі 10 000 гривень.

«Я вітаю вас з перемогою - ви заслужили її! Дуже радий, що молоді люди сьогодні бачать рідну країну сильною і процвітаючою. Важливо зберегти і примножити спадщину свого народу, тоді і весь світ зрозуміє, який насправді є Україна - красивою, сильною, працьовитою. Я бажаю Вам подальших творчих успіхів і перемог!

Як зазначив сам Андрій, у своєму ролику він спробував передати атмосферу душевності, яка притаманна нашому народу, показати традиції, що зв'язують покоління українців. За 60 секунд автор продемонстрував красу рідної країни, її історичні та культурні цінності, єдність української нації, давні і сучасні символи України.

«Я хотів би, щоб після перегляду моєї роботи люди зрозуміли, що Україна - це прекрасна країна з багатою культурою і стародавніми звичаями. Наші люди розумні, талановиті, вони гідно представляють свою Батьківщину у світі, - сказав переможець. - Своєю роботою я хотів показати, що Україна - перспективна країна. Мені дуже сумно від того, що багато молодих людей зараз покидають свою Батьківщину у пошуках кращого життя. Дуже хочу, щоб подивившись мій ролик самі українці зрозуміли, що нам є чим пишатися».

Немає коментарів:

Дописати коментар