пʼятниця, 17 червня 2016 р.

Є професії, які полегшують наше життя або роблять його комфортнішим та цікавішим.


А є професії, які рятують наше життя і присвячують себе служінню людині. Я говорю про медиків, професійне свято яких відзначалося вчора.

Дорогі екскулапи, я вітаю вас з Днем медичного працівника! Хочу побажати вам, звичайно ж, здоров'я, величезного терпіння і великого-великого щастя! Сьогодні вам доводиться працювати в неймовірних умовах - з копійчаними зарплатами, відсутністю необхідного обладнання, елементарних медикаментів. Я схиляюся перед тими, хто в такій ситуації продовжує нести свою нелегку і таку важливу службу, щодня рятуючи життя людей.

Сьогодні, коли українські воїни захищають нашу країну, ваша робота особливо потрібна. Від вас залежить життя і здоров'я солдатів, їх рідних і близьких. Ви, як і вони, разом з ними, охороняєте і захищаєте нас від ворога.

Низький уклін вам за вашу невтомну працю, доброту і милосердя! Від душі бажаю вам успіхів, мирного неба і щастя!

Немає коментарів:

Дописати коментар