пʼятниця, 27 травня 2016 р.

Сьогодні День народження відзначає столиця України - стародавнє місто Київ! Дорогі кияни, прийміть мої щирі привітання до Дня міста!


Всі ми любимо місто-герой-красень Київ не тільки за унікальну архітектуру і величну історію, але, перш за все, за його людей. Київ був і залишається духовним, культурним, економічним і політичним центром всієї України. Незважаючи на всі історичні перипетії та труднощі, почуття гордості за нашу столицю переповнює моє серце щодня.

Київ є візитівкою нашої держави не тільки для самої України, але і для всього іншого світу. Саме Київ став колискою відомих на весь світ вчених, письменників і поетів, інженерів, реформаторів і спортсменів, лікарів, вчителів та воїнів. Колосальний потенціал цього міста з давніх-давен привертав найкращі уми сучасності. Я твердо впевнений, що Київ повинен перетворитися на місто, яке буде стояти в одному ряду з кращими європейськими столицями.

Сьогодні я бажаю киянам і гостям столиці пройтися з друзями та сім'ями затишними вулицями Києва і насолодитися красою і величчю нашого міста. Проведіть сьогоднішній день з коханими людьми і улюбленим містом! Згадайте, скільки в Києві чудових музеїв, двориків, вулиць, парків та просто затишних місць. Я бажаю всім гарного дня, сонячної погоди і позитивних емоцій, а нашій древній столиці і всім його жителям хочу побажати успіхів у справах, а також реалізації планів і прагнень.

З Днем Києва, столице!

Немає коментарів:

Дописати коментар