понеділок, 29 травня 2017 р.

Друзі!



Друзі! Цими днями минає два роки з того моменту, як у Львові вперше відчинилися двері Почесного Консульства Держави Ізраїль.

Відкриття Консульства у цьому чудовому та чарівному місці – не випадкове. Євреї жили у Львові з моменту його заснування, а згадки про єврейську громаду, яка володіла кількома дерев’яними будинками у місті, датуються XIV сторіччям. Минали роки, вікові пам’ятки – зруйнували, євреїв змушували забути про походження, але їхній дух та слід все одно залишились тут – у єврейському кварталі, в старих будинках, в історіях про місто. Я радію, що зараз молоді євреї прагнуть знати більше про свою історію. Але активно цікавляться прикладом творення держави Ізраїль і українці.

Усе це я встиг помітити за ці два роки. У Культурному центрі при Почесному консульстві регулярно проходять різноманітні заходи: це семінари, тренінги, культурні вечори, святкування та дні жалоби. На них збираються абсолютно різні люди – і молодь, і дорослі. Дуже приємно знати, що люди єднаються задля здобуття знань чи просто приємного проведення часу. І роблять це з користю.

Я пишаюся тим, що за цей час вдалося зробити багато корисного для розвитку україно-ізраїльських відносин. Ті, хто активно слідкують за моєю сторінкою, знають про це. Як Почесний Консул Держави Ізраїль у Західному регіоні України, я зустрічався з вами в радісні моменти – запрошував на театральні вистави, кінопрем’єри, брав участь у відкритті «Простору синагог», тощо. Були і емоційно важкі, але дуже потрібні заходи – тренінги для різних лікарів з Ізраїлю (онкологів, кардіологів, психологів), допомога діткам, батьки яких знаходяться у зоні АТО.

Я мав десятки розмов із різними міністрами, депутатами Держави Ізраїль задля того, аби вони розуміли, що Україна – це країна-друг, яка бачить Ізраїль та історію його формування прикладом для наслідування. І я знаю, що вони мене почули. Я брав участь та організовував поїздки українських політиків та посадовців до Ізраїлю – аби вони могли дізнатися про ізраїльський досвід у різноманітних сферах. Так само я спілкувався з усіма вами, розповідав різні історії про творення держави та відомих євреїв, підтримав безліч єврейських заходів, щоб ви мали змогу ближче познайомитись з цією стародавньою культурою.

Друзі, попереду ще багато роботи. Але я впевнений, що вона буде до снаги.

Немає коментарів:

Дописати коментар