понеділок, 14 березня 2016 р.

Існує відмінність між українською поліцією і ізраїльської: в Україні поліція активно пише в соцмережах про свої колосальні досягнення в роботі, використовуючи Facebook тільки для організації власного іміджу.


В Ізраїлі ж поліція використовуватиме Facebook і WhatsApp для роботи, щоб реагувати на виклики громадян.

У колл-центрі поліції «Мокед 100», який займається забезпеченням безпеки і відповідає за телефонні дзвінки в поліцію, хочуть ввести практику використання соцмереж. На думку ізраїльських фахівців, це допоможе значно збільшити ефективність роботи ізраїльської поліції. Крім того, планується, що співробітники колл-центру зможуть приймати відеозвернення прямо з місця події. А ще кожен дзвінок планують відстежувати автоматично, щоб визначати координати того, хто звертається за допомогою і оперативно реагувати на загрозу.

Щорічно ізраїльський колл-центр приймає понад 8,5 мільйонів викликів, тому модернізація - необхідна умова для успішної роботи. Зараз, коли система внутрішньої безпеки України проходить реформування, дуже важливо використовувати досвід інших країн, які вже пройшли цей шлях. На мій погляд, Ізраїль є одним з кращих прикладів для наслідування в цьому питанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар