понеділок, 5 червня 2017 р.

Друзі!



Друзі! Сьогодні на запрошення організаторів я виступив на гала-концерті Міжнародного фестивалю єврейської музики LvivKlezFest.

Львів завжди був полікультурним містом, де співіснувало багато різних громад. Із самого початку Львів став для євреїв рідним, згодом єврейська громада стала тут найчисельнішою, у той час їх навіть було дві: одна у місті, інша у передмісті. Завдяки своїй полікультурності, Львів був і є містом толерантним. Саме тому євреї змогли зберегти свою культурну спадщину, і зараз у музеях Львова зберігається багато предметів юдаїки, свитків Тори, картин єврейських художників.

Як Почесний Консул Держави Ізраїль у Західному регіоні України я вважаю своїм найважливішим завданням розвиток і підтримку єврейської культури. Я дуже радий, що цей фестиваль відбувається саме у Львові. Це добра можливість для шанувальників єврейської культури побувати не тільки на колоритному святі, а й доторкнутися до частинки єврейської душі.

На жаль, за радянських часів багато людей були змушені забути про своє коріння. Але зараз вони до нього повертаються. І багато нащадків галицьких євреїв приїжджають сюди, щоб зануритись у цю неповторну атмосферу і відчути єдність.

На жаль, Україна зараз переживає нелегкі часи. Але ми хочемо показати всьому світу, що нас не зламати, що в нас є сили жити, творити, передавати нашим нащадкам культурну спадщину.

Я хочу подякувати всім гостям фестивалю за майстерність і натхнення. Бути серед таких талановитих людей для мене велика честь. Я також хочу подякувати гостям з різних країн за підтримку і солідарність з Україною.

Ви знаєте, що цьогорічне гасло фестивалю: «Єврейська музика об'єднає світ у Львові!» Гадаю, ми з вами будем зустрічатися тут ще не раз у майбутньому. Бажаю вам гарного настрою та справжніх веселощів!





Немає коментарів:

Дописати коментар