неділя, 4 червня 2017 р.

Друзі!






Друзі! Я вдячний усім, хто вчора прийшов поспілкуватися зі мною.

Мені надзвичайно приємно було бачити вас – людей різного віку, які прийшли у вихідний день дізнатись щось нове, поставити запитання або попросити про допомогу.

Я вважаю, що особисте спілкування надзвичайно важливе, і що набагато цікавіше дізнаватися про стосунки України та Ізраїлю від людини, яка знається на цьому, ніж з екранів телевізорів чи тексту в інтернеті.

Ми обговорили з вами безліч тем, починаючи від проблем та перспектив розвитку стосунків між нашими країнами до підписання Зони вільної торгівлі та останнього візиту прем’єр-міністра Володимира Гройсмана в Ізраїль.

Я дуже серйозно поставився до вашого прохання посприяти у встановленні пам’ятних табличок відомим євреям, які жили у Львові. Я займатимусь цим питанням та прикладу до його вирішення максимум зусиль.



Дякую всім і до нових зустрічей!






Немає коментарів:

Дописати коментар