понеділок, 30 січня 2017 р.

Друзі!


Цими вихідними за моєї підтримки у Києві виступив ізраїльський театр «Секрет звуку». Я вдячний усім, хто прийшов подивитися виставу «Паралельний світ» - витвір театрального мистецтва, що без слів показав нам увесь жах та біль Голокосту, який пережив єврейський народ.

Мені було приємно, що крім багатьох вельмишановних членів єврейської спільноти Києва, на захід завітали читачі моєї сторінки, які хотіли дізнатися більше про Голокост. Це і є основною ідеєю цьогорічного дня пам’яті. Понад дві сотні людей провели цей вечір разом, у споминах про 6 мільйонів євреїв, яких позбавили майбутнього.

Окремо хотів би подякувати рабину Йонатану Марковичу за проникливу молитву, що незримо об’єднала усіх нас перед переглядом вистави. І, звісно, усім акторам та режисеру театру «Секрет звуку», бо своєю майстерною грою вони змогли передати такі болісні моменти історії, як жахливі реалії життя євреїв у гетто. Гадаю, цей вечір запам’ятався усім.

Я теж буду згадувати про нього ще довго. По-перше, бо побачив ваші очі – очі людей, сповнені підтримки та розуміння. По-друге, бо тепер переді мною стоїть подарунок, що привезла театральна трупа – менора, висічена на базальтовому камені з Голанських висот. Вона символізує єдність єврейського народу, яку цього вечора відчув кожен гість.

Дякую вам, друзі! До нових зустрічей.

Немає коментарів:

Дописати коментар