Незважаючи на спроби України повністю виключити залежність від продукції російського ВПК, виявилося вкрай складно замінити всі комплектуючі зарубіжними аналогами. Адже не тільки українські літаки, що сконструйовані за сотнями радянських ГОСТів, є морально застарілими. Справа ускладнюється ще й тим, що класична бюрократична система мертвою хваткою тримає український авіапром.
Сучасні компанії давно працюють за стандартами армій НАТО. Сьогодні всюдисущі ГОСТи середини минулого століття просто вводять в ступор ізраїльтян. Представники ізраїльської компанії, що співпрацюють з «Антоновим» запропонували працювати за натівськими стандартами, поступово модернізуючи українські літаки. «Немає грошей» - такою була відповідь української сторони.
Крім того, справа ускладнюється ще й бюрократичною тяганиною: для виробництва необхідних систем, ізраїльтянам потрібно від 6 до 36 місяців. А український закон вимагає повернути всі гроші замовнику, якщо той не виконає контракт за 90 днів...
Хто захоче працювати з Україною на таких умовах? Ізраїльтяни? Спасибі їм. Але як довго витримає ізраїльська компанія українські реалії?
Немає коментарів:
Дописати коментар