понеділок, 12 жовтня 2015 р.

Олег Вишняков - Україна і Ізраїль. Вибори.

Доброго дня, пані та панове

Ось вже кілька тижнів в Україні йде «агітаційна атака», яка з кожним днем лише набирає обертів. Промоутери з газетами, листівками, прапорами та інша «сувенірка». Агітаційні палатки та борди з закликами кандидатів по кількості розміщення затьмарили собою комерційну рекламу. В ТВ роликах кожний кандидат дуже доступно та проникливо пояснює електорату, чому ж саме він…

Чудово розумію, що у багатьох із вас така передвиборча активність викликає лише відторгнення та роздратування. Спілкуючись з людьми, я досить часто стикаюсь з позицією «Скільки можна?» «А що зміниться?», «Мій голос нічого не вирішує», «Краще б витратив гроші на щось корисне,  а не на листівки - ролики» і тому побідне.

Погоджуюсь як із тим, що агітації занадто багато, так і з тим, що використати бюджети потрібно та можна було б на якісь корисні для столиці ініціативи, а не на оплату бігбордів. Але при цьому, я не погоджуюсь з позицією «мій голос нічого не змінить». Змінить, панове.
2 роки тому Україна показала всьому світові, що в ній  живе гордий та вільний народ, який не дозволить поводитися з собою як із безмовним стадом. Майдан став втіленням свободи та незалежності української нації. Давайте не забувати про це.

Ваш вибір – це майбутнє вашого міста та майбутнє всієї України.

Я обов’язково знайду в своєму щільному графіку час, для того, щоб виконати обов’язок громадянина. І я прошу всіх вас вчинити так само.

Існує таке формулювання в КК як «злочинна недбалість». Так ось – байдужість до власного майбутнього, майбутнього рідного міста, майбутнього своєї країни – це злочинна недбалість. Звичайно, ми не вирішимо всіх проблем, поставивши галочку в бюлетені. Але історію творять люди. Тому тільки від нас залежить, чи стане на чолі ваших міст адекватний господарник, що бажає навести лад чи пасивний корупціонер, який прийде до  влади лише тому, що ви не знайшли час прийти на вибори. Якщо ми хочемо жити краще, ми повинні самі вирішувати свою долю, а не пасивно чекати поки хтось прийде та щось змінить. Зміни  - в ваших руках.

Ще раз прошу всіх вас – прийдіть на вибори та проголосуйте! Не будьте байдужими до свого майбутнього!

1 коментар:

  1. Я у день виборів буду у відрядженні в Ізраїлі. Чи можу я проголосувати там? Якщо так, що для цього необхідно зробити?

    ВідповістиВидалити