Uber – це онлайн-сервіс автоперевезень, в якому можна замовити приватне таксі через сайт. Особливістю сервісу є те, що клієнт сам може обирати машину і водія, маршрут та навіть компанію пасажирів, з якою поїде. Компанія була створена в 2009 році, її штаб-квартира розташована в Сан-Франциско. За декілька років компанія здобула всесвітнє визнання: на сьогодні послуги Uber доступні у 68 країнах та більше ніж у 300 містах світу. В 2015 році вартість компанії оцінювалася у 50 мільярдів доларів. Непоганий стартап, чи не так?
Кожен водій отримує 80 % від кожного перевезення, інформація про кожен автомобіль є у соціальних мережах, тому водій особисто зацікавлений в позитивному іміджі. Крім того, Uber – чи не єдиний продукт, що зміг безапеляційно завоювати ринок Китаю, тому що зіграв на важливих для азіатах моментах: використанні громадської думки, персональній відповідальності, чистоті, доступності.
Сервіс також дуже популярний і в Європі. Я маю надію, що він «спрацює» і в Україні: пілотними проектами для Uber повинні стати Київ та Львів. До того ж залучення нового перевізника – непогана інвестиція в економіку держави, а для пасажирів більше гарантій безпеки та якості. Цікаво, чи оцінять українці переваги світового досвіду, як вважаєте?
Немає коментарів:
Дописати коментар