пʼятниця, 3 листопада 2017 р.

«Мир Вашому дому!»





Друзі! Ще раз щиро дякую всім, хто прийшов на вчорашній кінопоказ. Мені було дуже приємно побачитися з вами особисто, почути ваші слова підтримки та побачити посмішки.

Я перепрошую, якщо комусь було незручно – вас зібралося понад 350 людей, це був великий сюрприз. Ми швидко вирішили це питання і сподіваюся, що всі змогли переглянути фільм у комфортній атмосфері.

Стрічка «Мир Вашому дому!» Володимира Лерта перевищила усі мої, і, я думаю, ваші сподівання. Фільм торкався самої душі, проводив глядача важкою стежкою між трагедією та комедією. Багато хто навіть пустив сльозу і щиро признався мені у цьому після сеансу. Я щасливий, що вам сподобалося. Дуже радий тому, що цей вечір залишить по собі добрі спогади.


До нових зустрічей, друзі!








Немає коментарів:

Дописати коментар