понеділок, 13 листопада 2017 р.

Друзі!



Друзі! Під час мого останнього візиту до Ізраїлю, я мав зустріч із Спікером Кнесету Юлієм Едельштейном. Він підготував для мене неочікуваний подарунок – подяку за персональний внесок у теплі та дружні стосунки між Україною та Ізраїлем. Я надзвичайно поважаю пана Едельштейна, який сам народився у Чернівцях, як людину та політика. Тому мені надзвичайно приємно, що він відзначив мою працю на благо єднання двох наших народів.

Символічно, що ще одну Почесну грамоту, цього разу – від Голови Верховної Ради України Андрія Парубія, я отримав рік тому. Ці нагороди для мене – ще одне підтвердження, що потрібно продовжувати ту роботу, якій я віддаю значну частину своїх сил, старань та часу. Для мене надзвичайно важливо, щоб українці та євреї жили у злагоді, мирі та міцній дружбі. Бо так історично склалося, що наші два народи завжди були поряд. Так само наші країни мають підтримувати одна одну на світовій арені, розвивати різні двосторонні проекти, відкривати для себе нові горизонти співучасті. А також поглиблювати співпрацю на всіх рівнях – і державних, і міжособистісних.

Я знаю, що з року в рік стосунки між Україною та Ізраїлем стають все теплішими. Я щасливий, що можу докладати до цього руку. І обіцяю, далі буде ще багато цікавого.



Немає коментарів:

Дописати коментар