вівторок, 19 вересня 2017 р.

Друзі!



Друзі! Зазвичай я не пишу про таке, але сьогодні – важлива дата.
Сьогодні виповнюється рік від старту проекту «Кіно для дітей», який я втілюю разом з директором благодійного фонду «Допомога заради майбутнього» Кирилом Озірним та волонтером Катериною Шевченко. Рівно рік два рази на місяць дітлахи, які лікуються у «ОХМАТДИТі», дивляться дитячі прем’єри в РЦ «Ультрамарин».

Знаєте, для мене було великим відкриттям, як багато такі заходи означають для дітлахів. До та після кінопереглядів до мене часто підходили батьки та лікарі, які розповідали про своїх дітей. Більшість вже кілька років поспіль борються з невиліковними хворобами. Деякі з них – сироти та напівсироти, які взагалі до цього не були у кіно і не куштували поп-корну. Для них кожен цей захід – це вікно у світ зі свого лікарняного ліжка. І навіть найпростіші радощі допомагають їм відчувати себе краще. Одного разу головний лікар написав мені, що після частувань навіть у дітей з діабетом цукор був у нормі, хоча вони наїлися смаколиків досхочу.

Але я отримав багато у відповідь. Теплі слова, малюнки, щирі дитячі посмішки. Зробити щасливішими дітей, будні яких проходять у боротьбі з важкими та надокучливими хворобами – це велика честь. Я радий, що можу у цьому їм допомогти.

Сьогодні ми провели чудовий ранок разом. Веселилися, сміялися, залишили усі проблеми позаду. Я зичу своїм маленьким друзям якомога скорішого одужання, світлих днів та яскравих вражень!

І вас, шановні друзі, закликаю не бути байдужими. Простягайте руку допомоги тим, хто її потребує і ви точно станете багатшими. Принаймні, духовно.






Немає коментарів:

Дописати коментар