пʼятниця, 15 вересня 2017 р.

Друзі!



Друзі! Сьогодні мав честь поспілкуватися з Міністром внутрішніх справ Ізраїлю Ар’є Дері.

Дехто з вас писав мені у особисті повідомлення про випадки, коли звичайним туристам відмовляли у в’їзді в Ізраїль. Я розумію, що це викликає обурення і сприяє появі негативного враження про країну. На жаль, зарадити цій проблемі – не в моїх силах. Але у силах Міністра внутрішніх справ Ізраїлю. Тому зустрівшись із ним, я спитав, чи знає він про цю проблему.

Він запевнив мене, що вона відома йому і зараз вирішується. «Станом на сьогодні в Ізраїлі з 13 тисяч українських громадян, які залишилися в країні, половина чекає на статус біженця, інша – знаходиться у країні незаконно. На сьогоднішній день прийнято рішення, яке дозволить прискорити відповідь на отримання статусу біженця до 2-3 днів. Це зменшить кількість незаконних трудових біженців, які будуть знаходитися в Ізраїлі. Крім того, вчора на зустрічі з прем'єр-міністром України було вирішено створити робочу групу, яка розглядатиме проблему відмов у в'їзді в країну та її рішення, аби кожен українець міг без перешкод в'їхати в Ізраїль, а наявні проблеми міг вирішити не під час в'їзду, а до виїзду з України», - розповів Ар’є Дері.

Я впевнений, що візит Ар’є Дері стане поштовхом для вирішення цієї серйозної проблеми, яка останнім часом стояла на шляху відносин України та Ізраїлю. Ми раді, що Міністр знає про проблему і вона стоїть на порядку денному, а це означає, що українці вже зовсім скоро зможуть подорожувати в Ізраїль без найменшого дискомфорту.

Немає коментарів:

Дописати коментар