вівторок, 19 грудня 2017 р.

В ІЗРАЇЛІ ВІДБУВСЯ ПЕРШИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС УКРАЇНСЬКОЇ ПІСНІ ТА РОМАНСУ



В ІЗРАЇЛІ ВІДБУВСЯ ПЕРШИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС УКРАЇНСЬКОЇ ПІСНІ ТА РОМАНСУ

У місті Реховот Ізраїльський фольклорний театр організував дійство, в якому взяли участь 50 учасників з різних країн, різного віку, які змагалися у двох категоріях – професіонали та початківці. Обов’язковою умовою конкурсу стало виконання однієї пісні українською мовою.

Крім цього, гості заходу могли помилуватися чудовими роботами з Петриківського розпису заслуженого майстра народної творчості України Тамари Вакуленко.

Фестиваль відвідали ізраїльтяни, зокрема, вихідці з України, представники Посольства України в Державі Ізраїль, а також гості-українці і журналісти.

Пізнання культури наших народів надзвичайно зближує українців та ізраїльтян. Я щиро вдячний організаторам за їхню ініціативу, покликану поглибити дружні зв’язки між Україною та Ізраїлем. Я впевнений, що неповторна українська пісня підкорила слухачів і не залишила нікого байдужим

1 коментар:

  1. Мої 3-річні стосунки занепали, і я був спустошений. Моя наречена розлучилася зі мною, і я не отримав від нього пояснень. для мене, щоб повернути його, я маю знайти рішення, я пішов до 3 різних майстрів, котрі всі не змогли повернути мого коханого, я дійсно не був впевнений, що заклинання справжні, тому я шукав одного ранку, коли побачив чудовий відгуки про (dralaba3000@gmail.com), спочатку я був трохи скептично налаштований, але друг попросив мене спробувати подивитися, що буде, тому я попросив заклинання з цього заклинання, він сказав, що він не поспішає любовний приворот, який поверне мого чоловіка до мене, через 2 дні мій коханий примирився зі мною, Добре було повернути мого коханого, коли він повернувся, сказав, що більше ніколи не залишить мене. Я бачив, як він перетворився із хлопця, який хотів потрапити в хлопця, який завжди хотів бути зі мною. тепер мій коханий є більш відкритим, з доктором АЛАБОЮ знаєте, що приворот справжній, завдяки доктору АЛАБІ за повернення до мого чоловіка. Я ціную весь його час, зусилля та енергію, які він вкладає, виконуючи заклинання. Ви можете зв’язатися з ним за цим електронним листом: dralaba3000@gmail.com Ви також можете зв’язатись із ним за номером +2349071995123.-----------------

    ВідповістиВидалити